Koord. soutěž: Grand Splendor - Dojmové kolo

23. září 2018 v 8:00 | Enwy
File:Lopunny Kricketune Song Seal.pngImage result for pokemon contest

DOJMOVÉ KOLO

Pro toto dojmové kolo byl zvolen jako hlavní atribut roztomilost. Vaše představení bude hodnocené dle níže uvedených bodů. Maximální počet bodů je 30. Koordinátor bude automaticky vyřazen, pokud nezíská alespoň 10 bodů.
  • Každý útok má svůj atribut. Vaším úkolem je vytvořit představení, ve kterém lze nakombinovat maximálně čtyři útoky a to každý použít pouze jednou. Použitý atribut útoku by měl odpovídat atributu, který byl zvolen za hlavní. Pokud toto splníte, lze dosáhnout až maximálně osm bodů. Za některé kombinace útoků jsou body navíc - tyto kombinace ale musíte zkusit odhadnout sami!
  • Pokud vlastníte oblek, který lze obdržet v pokémoním salónku, máte automaticky jeden bod navíc. Druhý bod, který lze za oblečení získat, je dáván s ohledem na to, zda odpovídá prostředí a útokům vašeho pokémona.
  • Další body se dávají za to, zda představení sedí do prostředí. Tyto soutěže jsou vsazené do prostředí parku. Pokud bude koncept sedět, lze získat až deset bodů.
  • Jelikož jsme textová hra, budou se dávat i menší příděly bodů za textovou úpravu, volbu správných estetických slov a schopnosti popisování. Celkově lze získat pět bodů.
  • Posledních pět bodů je vaše sehranost k pokémonovi a další rozhodující prvky, například volba efektu na začátek, ohromení rozhodčích a podobně. Samozřejmě lze zahrát i na nadšení fanoušků!

ROZHODČÍ

PORTRÉTBIOGRAFIEZAMĚŘENÍ
VSBeauty ORAS.pngModelka, šlechtična a tvář, která se vyskytuje na všech plakátech a kosmetických přípravcích. Jedna z rozhodčích soutěže v Grand Splendor bude i světoznámá osobnost - Kassandra.
VSFairy Tale Girl.pngHlavní porotkyně soutěže bude Quin. Studuje prestižní uměleckou školu a je jedna z nejlepších a nejnadanějších studentech vůbec, co se týče umění.
VSGuitarist.pngZnámý pod svým uměleckým stážním jménem L je tento kytarista bývalý člen 3Majesty, který se vydal na svou sólovou hudební dráhu. Vše vidí v nejlepších kritických očích.

ZKRÁCENÉ DETAILY PŘEDSTAVENÍ

Základní atribut: Roztomilost
Počet útoků: 4 max.
Počet bodů: 30 max. + 5 bonus. za kombinace útoků (10 min.)
Min. počet znaků: 700
Pokémon: Vámi zvolený (jeden)
Poslední datum: do 30.9.2018

Levely a zkušenosti v bojích neovlivňují představení.

V případě, že budou ne-koordinátoři chtít, mohou si zkusit vystupovat. Samozřejmě jejich představení nebude hodnocené. Není třeba ani kupovat pas, pouzdro - pouze obal na pokéball bude třeba a samozřejmě případný efekt.

VYHODNOCENÍ

Edit přidán 5.10.

Soutěže se účastnil jen koordinátor Lynnon - jeho představení naleznete dole v komentářích. Imaginárně tedy proběhla i další a tak nastal čas na zhodnocení! Na obodování pracovalo vícero lidí, takže nemějte obavy, rozhodně to není jednostranné. Pojďme si tedy představení rozebrat.

LYNNON | Celkem: 15 z 30
Pokémon: Samurott
Splnilo základní podmínky.

Bodování:
ÚTOKY: 2
0 - Vodní puls - začáteční útok - (atribut neodpovídá)
1 - Vodní dělo -
1 - Švih ocasem -
0 - Megahorn - zakončující útok - (atribut neodpovídá)

ESTETIKA: 1
1 - Oblek
0 - Vhodnost do prostředí

PROSTŘEDÍ: 6
TEXT A GRAMATIKA: 4
DALŠÍ: 2

Kassandra komentuje: "Představení bylo sice trochu klišé, ale oceňuji odvahu koordinátora - ne každý chlap si na sebe vezme králičí oblek s tak těsným korzetem. Rozhodně oceňuji také energii, kterou do představení dal. Fakt, že ze svého pokémona udělal fontánu, je sice kýčovitá, ale za to velmi kreativní. Dobrá práce!"


Jelikož se účastnil jen Lynnon a splnil základní podmínky, pokračuje koordinátor do zápasového kola!


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lynnon Lynnon | 29. září 2018 v 23:07

Park... Když jsem se dozvěděl, že téma je takové, neodpustil jsem si krátkou nostalgii. Do parku jsem často nechodil a tak na ni neměl tolik vzpomínek, ovšem jedna by se určitě našla a právě ta se mi vryla do paměti.
Trochu jsem litoval, když jsem si oblékal na tělo přiléhavý králičí oblek. Nebyl dostatečně vážný, ale zase ne natolik směšný, abych se před davem ztrapnil. Přiznal jsem, že do prostředí parku se příliš nehodí, ale lepší než kožené, které jsem nosil.
Sotva jsem vylezl z kabinky a připravil se, už jsem slyšel Shira, jak se mi posmívá. To bylo doufám to jediné, o co se pokusil - už tak jsem byl nervózní bez sebe a klepal se strachy. Nebyl jsem výřečný a už vůbec se nedokázal odvázat před publikem.
Naštěstí jsem si uvědomoval, že hvězdou představení nejsem já, ale Toshiro. Čekal jsem na své číslo a jakmile zaznělo, mé oči se odtrhly od obrazovky v čekárně. Opustil jsem místnost, nejistými kroky kráčel posmušile temnou chodbou a pokusil se zachytit výraz tváře předchozí koordinátorky. Bohužel jsem však nebyl dostatečně rychlý, přestože zrak jsem měl výborný.

S velkým nádechem jsem vstoupil do světla. Jako první jsem se kolem sebe instinktivně rozhlédl. Skutečně to bylo prostředí parku, jen ne opravdového. Tušil jsem, že to byly kulisy.
Krátce jsem pohlédl na rozhodčí, byli tři, dvě ženy a muž. Místo davu bylo vidět jen temno, což bylo podstatně lepší. Správně jsem vykonal, když jsem počkal na své ticho. Ujistil jsem se, že se na mě všichni oči upírají, že jsem byl středem pozornosti.
Pak jsem vyhodil pokéball do vzduchu.
Obal se otevřel a aktivoval pečeť na ní přilepenou. Fungovala skvěle. Ozval se zvuk v publika, když se v roji barevných bublinek snesl obrovský a majestátní Samurott. Čekali jste roztomilejší stvoření? Před očima jsem viděl dětinského Shira. Jeho osobnost zůstala, byl roztomilý a tomu jsem věřil.
Dívejte se. Dívejte se jen na něj!
Neměl jsem čas příliš cvičit, ale Samurott základy pochopil a věděl, co má dělat. V parku má být zábava.
V puse se Toshirovi stvořil vodní puls. Samurott lehce vybalancoval modrou kouli, aby mu přistála na nose bez toho, aniž by se rozbila. Dalším krokem bylo nadhození míčku do vzduchu. Vodní puls energizoval a blyštil se na světle. Viděl jsem, jak Samurott šilhá vzhůru, aby se mu podařilo správně kouli trefit. Následovalo totiž vodní dělo, které Shiro střelil pod vodní puls. Proud se rozdělil a nyní připomínal Samurott cosi jako fontánku...
Tu fontánu, ve které si ona smáčela šaty.
Zpívající fontánu, tak to bylo. Koule se otáčela na vrcholu vody a nadskakovala. Proud náhle vyletěl vzhůru. Koule vyletěla výše a začala klesat.
Tohle byl nejriskantnější pohyb celé sestavy. Samurott nechal kouli, aby se sklouzla po jeho hlavě, krku a zádech až k ocasu, který byl již připraven. Jedním švihem se puls zase ocitl ve vzduchu, čímž se pohled diváků zase stočil k nebi.
Využil jsem momentu, kde se na mě jako koordinátora neupírala pozornost a ladně, tedy alespoň tak jsem si myslel, že to vypadalo, jsem vyskočil na Shirův hřbet. Rovnováhu se mi podařilo nalézt a tak jsem zvedl nohu v pózi holubičky. Nahoru vyletěla dvě břitvy - obě jsem chytil.
Na člověka byly příliš těžké a tak se mi podařilo jen puls rozseknout a břitvy se poté vrátily ve formě lastur. Puls vyprskl, voda se na nás snesla a já si připadal jako nahá soška u cesty - s králičím oblekem to nebylo složité.
Vydýchával jsem náš moment slávy, dokud si diváci neuvědomili, že je to konec... a tehdy jsem si uvědomil, že potlesk na konci je to, pro co jsem žil a pro co jsem toto představení stvořil.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama
ZDROJE:
Obrázky, týkající se pokémonů - Serebii / Bulbapedia / Pokecheck
Ikonky - Serebii
Obrázky herních míst - Dragonith (dA), UkeSora
Některé články převzaty z minulého světa - pokemon-rpg-game.blog.cz;
autorská práva vyhrazena
Design blogu je v autorství (c) Enwy slouží pouze k použití leagueofpokemon.blog.cz

Pokémon patří společnosti Nintendo, Creatures a GameFreak

".... a všechny kousky skládanky pak zapadnou do jednoho..."